Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 6 maart 2016

Mix en Match

Vandaag weer een berichtje van mij... eindelijk... (#bloos).
Deze kaarten mocht ik maken voor Hobbyjournaal 132.

Een verjaardagskaart met uit het Mix en Match boek.


En een doosje waarin je een klein kraamkadootje
kunt doen, in dit geval leuk babysokjes.
Het doosje komt het uit boek Box Card,
gecombineerd met een bladzijde uit het boek
Mix en Match. 



Dit is het voor deze keer.....
Tot mijn volgende blogpost.

Jolanda




1 opmerking:

Anoniem zei

Bereleuk...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby