Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 8 april 2015

Believe in your Dreams

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een "foto"-plaatje.
Deze zijn zo leuk om te verwerken op je kaart, een passende
tekst erbij en het wordt een sprekend geheel.

Het papier is van Hot Off The Press. Het is een prachtige
set papier die erg mooi bij elkaar te combineren is
en de kleuren zijn super... mooie bruine kleuren 
gemixt met een prachtige kleur roze.

Verder heb ik het gecombineerd met een paar
oudere stansen en zo is onderstaande kaart ontstaan.


De volgende producten komen uit de webwinkel

Bedankt voor je bezoek en laat eens weten wat
je van de kaart vindt.

Groeten
Jolanda

2 opmerkingen:

Corrie zei

wat een leuke kaart Jolanda
groetjes Corrie

Hetty zei

Heel leuk gedaan, Jolanda. Het papier is inderdaad prachtig.
Groetjes, Hetty