Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

dinsdag 24 februari 2015

Een nieuwe lente......

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien gemaakt met 

Ik ben begonnen met een witte basiskaart van 13,5 x 13,5 cm, 
daar op paars linnenkarton. In de embossingfolder het ik een dik
stuk wit papier (190 grs) gedaan en toen door de 
stansmachine gedraaid. Daarna heb ik embosde gedeelte
 bewerkt met paarse inkt, waardoor het embosde gedeelte mooi naar 
boven komt. 

Ik heb uit de paperpack een dessin-papier gehaald 
die links en recht een mooie bloemenrand heeft.
Deze rand heb ik gemat op paars linnenkarton 
en met een randje nogmaals uitgeknipt.
Daarna heb ik deze links en recht
op mijn basiskaart geplakt.

De stempel heb ik ingekleurd met de

De tekst heb ik ook met paarse inkt gestempeld 
en gemat op paars linnenkarton.


Bedankt voor jullie bezoek en 
een heel fijne dag verder.

Groeten
Jolanda

5 opmerkingen:

Odette's kaartenhoekje zei

Super Jolanda ... ik word echt vrolijk van dit kaartje, het geeft een echt lentegevoel !
Groetjes, Odette.

Giny zei

Prachtige kleurencombinatie , Jolanda.

Groetjes Giny

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Jolanda.Groetjes Joke

Tineke van der Linden zei

Een prachtige lentekaart!
Van mij mag het echt voorjaar worden...
Groetjes Tineke

Corrie zei

Ik vind je kaart prachtig Jolanda, nog wel in mijn favoriete kleure.
Ik krijg ook zin in het voorjaar asl ik deze beauty zie.
Lieve groetjes,Corrie