Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 28 januari 2015

Kiss the bride.....

Hallo allemaal, gezellig dat jullie weer langskomen
om te kijken wat ik heb gemaakt.
Vandaag een kaartje dat is gemaakt

Ik mocht me uitleven met het papier van
Echo Park Paper en wel de lijn Head over Heels.
En dit gecombineerd met de lieve stempel
van Bebunni, Wedding Day maakt een mooi
geheel voor een trouwkaartje.

Een leuk detail is dat de sluier van de bruid
bewerkt is met Ranger  Glossy Accents,
hierdoor krijg je een mooi doorzichtig 
effect van de sluier.


De leuke hartjesstans van Noor!Design en een 
mooie bloementoef maakt het kaartje af.


De stempel is ingekleurd met Spectrum Noir Markers en ik
heb de volgende kleurnummers gebruikt:
  • Konijnen: BG4, BG3, BG2 en BG1
  • Oren en buik: FS8 en FS5
  • Neus: FS5
  • Staart: CR3, BG2 en BG1
  • Hoed: IG3,IG2 en IG1
  • Rand hoed: IG7, IG5 en IG4.
De volgende produkten komen uit de webwinkel:

Bedankt voor jullie bezoek en een 
heel fijne dag verder....

Groetjes
Jolanda


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoog knuffelgehalte...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

scrapfertier zei

Heel lief kaartje.
Leafs Tietje.

Joke de Wit zei

Heel mooi kaartje Jolanda.Groetjes Joke

Richtsje zei

Dat is te zien dat je je mocht uitleven Jolanda!! Prachtig, wat een bijzondere leuke kaart heb je ervan gemaakt! De kleuren, het lieve plaatje, het ziet er zo leuk uit!

Groetjes Richtje

Tineke van der Linden zei

Een superleuke kaart!
Gezellig dat je vandaag op de Hobbybeurs was. Ik heb je blog opgezocht en volger geworden.
Groetjes Tineke