Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zaterdag 8 maart 2014

Trouwkaartje

Vandaag mag ik weer een kaartje laten zien op het blog van 
Kreatrends... Ik mocht met de vogeltjes van Marianne Design 
aan de gang net als met het trellis panel..
Ik had het zwart/witte blokje van Marinne Design nog liggen
en besloot daar ook mee aan de gang te gaan.
Dit is mijn kaart geworden:


Het magnolia-stempeltje is ingekleurd met Distress Ink.. Hieronder
zie je de kleuren die ik gebruikt heb met de rechtstreekse 
link naar de webwinkel. Het trelllis panel heb ik ook gestanst uit een
mooi designpapiertje uit het blokje van Marianne Design.

De vogeltjes heb ik uitgestanst uit mooi creme papier, na het stanzen heb ik de 
vogeltjes geembossed. Na het embossen heb ik de geembossde gedeeltes
bewerkt met Distress Ink (Vintage Photo), waardoor je de 
vleugeltjes en het hartje wat duidelijker ziet.


Als versiering heb ik links en rechts van het stempelafdrukje een 
Folding Dies van Nellie Snellen gebruikt... Hier kun je een filmpje
vinden hoe je deze Folding Dies precies moet gebruiken.
Als de Dies klaar zijn dan een mooie parelbrad in het midden
en voorzichtig aan de achterkant omvouwen.. dan met een 
dot 3D-kit op je kaart plakken en wachten tot de kit
goed uitgehard is.. dan kunnen ze niet meer verschuiven.



Het stempelafdruk heb je ik gekleurd met de volgende kleuren Distress Ink:

Distress inkt kussen Brushed CorduroyDistress inkt kussen Aged Mahogany  Distress inkt kussen Antique Linen  Distress inkt kussen Spun Sugar
Distress inkt kussen Tattered Rose    Distress inkt kussen Black Soot  Distress inkt kussen Forest Moss  Distress inkt kussen Vintage Photo

De produkten uit de webwinkel die ik gebruikt heb zijn:

PK9103 Pretty Papers Bloc : Noir & Blanc  LR0298 Creatables snij- embossingmal Tiny's Love Birds  CR1263 Craftables snijmal trellis panel  NFD008 Nellie Snellen - Folding dies round point

Ik wens jullie verder een heel fijne dag toe.... graag tot een volgende keer

Jolanda



6 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een mooie huwelijks kaart Jolanda, prachtig zo met die bloemen

groetjes corrie

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Jolanda, ik vind hem top.
Liefs van Anita

jolanda zei

hele mooie en lieve kaart

Durvina zei

Wat een schatje , ziet er erg leuk en mooi uit!

liefs, Durvina

Odette's kaartenhoekje zei

Jolanda wat een heerlijk kaartje weer ! Heel mooi gemaakt !

Groetjes, Odette.

Lotte zei

Wauw, wat een plaatje meis!
Liefs Lot