Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 19 maart 2014

Challenge #115 CCWS

Alweer woensdag.. nieuwe challenge bij Christmas Cards {with sketches}.
Doen jullie weer gezellig mee??? 

Dit is mijn bijdrage geworden.


Sponsor voor deze keer is:

***************************************

Ik ben benieuwd wat jullie er allemaal weer van maken.

Fijne woensdag allemaal

Groetjes
Jolanda

9 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Ik vind hem heel leuk geworden, en ik ga weer proberen mee te doen het is weer een leuke sketch en je krijgt ook al vast een mooie voorraad kerstkaartjes en dat is ook wel fijn.
groetjes Anita

Ine zei

een leuke kaart hoor Jolanda.
Xx Ine

Wilma zei

Hele leuke kaart Jolanda! Leuk dat we sponsor zijn bij jouw sketch. Groetjes Wilma

Catharina zei

Heel leuke kaart.
Groetjes Ina

Hetty zei

Leuke sketch, Jolanda. Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt.
Groetjes, Hetty

Odette's kaartenhoekje zei

Jolanda wat een prachtkaartje weer !
Leuke sketch.... ik ga op onderzoek hoor !
Groetjes, Odette.

Wilma zei

Leuke sketch! Gaaf kaartje, op en top kerst met al dat rood ;)
Liefs, Wilma

Anoniem zei

Super cute card love the papers too! hugs me x

Janneke zei

Wat een mooie kaart Jolanda ..
Leuk met dat rood.