Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 15 januari 2014

A Special Day........

Vandaag weer een kaartje met de schattige stempel
van Bebunni... het is zo'n leukerdje.. en dit kaartje
heb ik gemaakt voor 123Scrapping.
Ik ben aan het werk gegaan met de mooie papierlijn
van BoBunny, Pincushion... wauw wat een prachtige
lijn om mee te werken...
Er zitten een aantal bladen bij waar je heel veel kanten
mee op kunt, het blad Seamstress.. die kun je heel leuk
gebruiken voor een vijfluik of een boekje.. super leuk.
Maar nu over naar mijn kaart,
ik heb aantal elementen van het blad Patchwork.
Deze elementen kun je  heel mooi los gebruiken,
zoals kunt zien aan de rechterkant van de kaart,
de hartjes onder elkaar staan gewoon op dit blad,
even losknippen en je hebt een mooie rand.


De stempel is natuurlijk weer gekleurd met Spectrum Noir Markers
en de kleurnummers kun  je weer onder aan deze blogpost vinden.


Als afwerken een mooi bosje bloemen op de kaart verwerkt,
dit geeft zo'n mooie en vrolijk effect.. 
De tekststempel "A special day....."
zit ook bij de stempel van Bebunni en deze heb ik weer
verwerkt op een mooie tag die al kant en klaar
op het papierblad Patchwork zit.... zo makkelijk
om dat te gebruiken op je kaart.


De kleurnummers van de Spectrum Noir Markers zijn:
  • Konijn: TN4, TN3 en TN2
  • Deksel: LG5 en LG4
  • Binnenkant oren: TN8 en TN7
  • Doos: FS9 en BG6
  • Lint: DG3
  • Ballon: FS3 en TN2
De volgende produkten komen uit de webwinkel:
Jolanda

11 opmerkingen:

Zw@@n zei

Wat een schattig kaartje, Jolanda. Supermooi gekleurd en dat stempeltje is zooo lief. Mooi papier ook.
Liefs, Wilma

jolanda zei

mooie lieve kaart

Corrie zei

Het is een droppie om te zien Jolanda, heb jij dat nu ook dat de lichtere kleuren van de Spectrum snel uitgedroogd zijn?
Heb je misschien een tip?
Jij kleurt er ook zo prachtig mee, héél mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Corrie zei

Wat een leuke vrolijke kaart

Groetjes corrie

Catharina zei

Hoi Jolanda,
wat een lief kaartje zeg. Heel apart.
Groetjes Ina

Amanda zei

Ach wat een lieffie en mooi!

liefs Amanda

Anita Meijer zei

Wauw Jolanda wat een supermooi kaartje heb je gemaakt, top.
Liefs van Anita

Ine zei

Erg leuk Jolanda!!!
Groetjes Ine

Jolanda zei

Schitterend kaartje heel mooi gedaan. Vind hem super.

Liefs Jolanda

Giny zei

Wat mooi Jolanda, wat past dat papier mooi bij elkaar, prachtige kleuren.
Het stempeltje is ook errug lief!!,

Odette's kaartenhoekje zei

Hoi Jolanda,

Wat een schitterend kaartje, ik ben er helemaal weg van, wat een sprankelende kleurtjes, ik vind ze top !

Groetjes, Odette.