Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

vrijdag 20 december 2013

123Scrapping


Jippie... zo fijn dat ze bij 123Scrapping nu ook de
Sherry Baldy-stempels verkopen.. ik mocht er mee aan de gang 
voor deze blogpost... Zo ontzettend leuk om te kleuren.
Onderstaande kaart heb ik ermee gemaakt.....


Eerst van wit Core Dinations Cardstock een kaart van 30 x 15 cm gesneden en 
die dubbel gevouwen.. daarop een designpapier van Joy!Crafts Paper Bloc 
Baby Girl van 14,5 x 14,5 bevestigd. Hierna een strook designpapier aan de rechterkant 
bevestigd....  mooi met de blauwe bloemetjes die weer terugkomen in de gekleurde Besties.
Daarna een strookje bewerkt met een randpons en dit op een strookje 
cardstock bevestigd en verwerkt op mijn kaart.
Een ovalen mal gebruikt om als achtergrond te dienen voor de stempel. 
Nadat ik de stempel heb gekleurd heb ik deze uitgeknipt met een klein wit rand om de stempel
heen, daarna met 3D tape bevestigd op de ovale achtergrond.

Als versiering heb ik het vogelkooitjes van Noor!Design gebruikt.
Het vogelkooitje voorzien van een klein stukje touw.


Het vogeltje zelf heb ik los gebruikt op de kaart..
Het is mooi klein vogeltje die je overal bij kunt gebruiken, dus erg functioneel.


Verder nog een hoekje van Noor!Design gebruikt m het nog wat extra's te geven.
Ook nog een aantal bloemen verwerkt.. om het een mooi geheel te maken.

De volgende Spectrum Noir Markers heb ik gebruikt om
de stempel Sherry Baldy (1) te kleuren:
  • Gezicht: FS9, FS3 en FS1
  • Haar: EB5, TN8, TN7, TN4 en TN3
  • Jurk: CR6, CR5 en CR4
  • Broek, Strik en Haarband: TB9 en TB4
  • Sokken: CR1
  • Schoenen: BG4 en BG2
De volgende spullen zijn te krijgen in de webwinkel:

Dit was het weer voor deze keer.
Ik wens jullie allemaal heel fijne en gezellige
kerstdagen toe.


7 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat een schatje van een kaart Jolanda.

groetjes Henriëtte

jolanda zei

prachtige kaart

Hennie Kloppenburg zei

Is inderdaad een schatje Jolanda!
groetjes, Hennie

Corrie zei

Ik ga je eens een groot compliment geven Jolanda, jij kleurt zo prachtig met de Spectrum Noir Markers, dat mag ook weleens gezegd worden, zelf vind ik het ook heerlijk om ermee te kleuren, maar jij kan het zo goed.
Ik ben weg van deze schitterende kaart.
Lieve groetjes,Corrie

Margreet zei

Prachtig kleurwerk op dit schattige kaartje!

nicolet zei

Gaaf kaartje weer Jolanda!
Fijn weekend...
Liefs Nicolet

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaart heb je gemaakt Jolanda, ik vind hem prachtig. Echt heel mooi.
Liefs van Anita