Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 14 augustus 2013

Tilly with gift.....

Vandaag weer een kaartje dat ik mocht maken voor 123Scrapping.
Ik heb gewerkt met het papier van Fancy Pants, lijn Summer Soul...
wat een gaaf papier, heerlijke kleuren... echt een genot om te verwerken.

Dit is het kaartje wat ik ermee gemaakt heb.


De rand is ook gemaakt met Fancy Pants papier, de achterkant van Grass Skirt. 
Hier heb ik een strookje van gesneden en dit aan de bovenkant en de onderkant
bewerkt met een rand pons, daar overheen heb ik een mooi stukje kant bevestigd
en dit op de kaart geplakt. De harten zijn van een stans van Marianne Design, 
deze heb ik gestanst en daarna heb ik het hart ook op de achterkant van Grass 
Skirt aan de buitenkant van de stans omtrokken en dit uitgeknipt, zo is het 
onderste hart net iets groter dan het gestanste hart en zo kun je dit mooi op
elkaar bevestigen en dan verwerken op je kaart.

De stempel die ik gekleurd heb is van Wild Rose Studio, Tilly with Gift. Ik heb haar
gekleurd met Spectrum Noir Markers... Onder de uitvergrote Tilly staan de 
kleurnummers die ik heb gebruikt.


Tilly (hond): IG8, IG6, IG3 en IG1
Kadootje: GT3, GT2 en GT1
Strik: DP7, DP6, DP5, DP2 en DP1
Hartjes: BT7

Onderstaande produkten komen uit de webwinkel:
Ik hoop dat jullie weer wat leuke ideetjes hebben opgedaan en ik ben natuurlijk
weer benieuwd wat jullie er van vinden, dus een reactie wordt met veel plezier gelezen.

Fijne dag en tot de volgende keer.
Jolanda

4 opmerkingen:

Hennie Kloppenburg zei

Jammer dat ik nog niet jarig ben... zo'n schatje, dat hondje.
groetjes, Hennie

nicolet zei

Een schitterend kaartje Jolanda!
Groetjes Nicolet

Anita van Merode zei

Schitterende kaart.
Groetjes Anita

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje