Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

maandag 5 augustus 2013

Party with Bamboo.......

Vandaag mag ik weer iets laten zien op het blog van 123Scrapping.
Ik heb gewerkt met het papier van Hot off the Press, Bontanical
Ethings, het is prachtig papier en zo kleurrijk.
Dit is het kaarte wat ik er mee gemaakt heb.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Spectrum Noir Markers.... deze 
markers werken ontzettend fijn... en de kleuren blenden heel mooi met
elkaar.. echt een genot om er mee te werken.


De markers die ik gebruikt heb, zijn de volgenden:

Schoen: BT6, BT5 en BT4
Binnenkant schoen: CR6, CR5 en CR3
Strik: FS8 en CR6
Binnenkant: BT1
Hak: TN2 en TN1
Beer: TN4, TN3, TN2en TN1
Bloem: OR1,CT4, LY3, LY2 en LY1


Hierboven nog een detailfoto van de bloemen die gebruikt heb,
samen met een mooie stans van Noor!Design.

Hieronder staan de artikelen uit de webwinkel die ik gebruikt heb,
ze zijn doorgelinkt naar de webshop.

Ik wens jullie een heel fijne dag verder en wie weet tot de volgende
keer.

Groeten
Jolanda

9 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje

Malika zei

wat leuk dat beertje jolanda, en zo snoezig
de volledige kaart is echt prachtig

Groetjes malika

Anja zei

Oh wat een mooie kaart.En die pump vindt ik ook geweldig!

lieve gr Anja

dorien zei

wat een plaatje heerlijk de kleuren

Hennie Kloppenburg zei

Wat een schattige kaart weer Jolanda!

nicolet zei

Prachtig kaartje Jolanda!
Groetjes Nicolet

Joke de Wit zei

Prachtig Joanda en ook zo mooi ingekleurd.groetjes Joke

Amanda zei

Lief en mooi hoor Jolanda.

liefs Amanda

Henriëtte zei

Mooie kaart Jolanda en wat een lieve stempel.

Groetjes Henriëtte