Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 3 maart 2013

Veel liefs

Vandaag een kaartje gemaakt met de sketch van de club
Scrap en Stempel. Een erg leuke sketch. Ik heb heerlijk zitten
kleuren met mijn copics en spectrum noirs.

Het papier is van Maja Design, Vintage Summer. 
De bloemen zijn van een stans van Crealies en
de tekststempel is van Diffrent Colours.


Bedankt voor jullie weer langs zijn gekomen en een berichtje
achterlaten wordt zeer op prijs gesteld. Ik lees ze altijd met veel plezier.

 Liefs
Jolanda

8 opmerkingen:

Wilma zei

Super!!
Leuk dat groen/rood en wat een gave bloemen!
Liefs, Wilma

Henriëtte zei

Wat een plaatje Jolanda, Tilda is een liefie en het papier weer prachtig (moet ik ook nog ergens hebben hihi)

Liefs Henriëtte

Richtsje zei

Dit ziet er heel leuk uit Jolanda! Een lieve Tilda met heel veel mooie kleuren ingekleurd en prachtig designpapier van Maja, schitterend gedaan!

Groetjes Richtje

Marianne zei

Ziet er prima uit.
Lieve groetjes Marianne

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Jolanda,de kleuren passen ook heel mooi bij elkaar.Groetjes Joke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooie kaart.
Groetjes Miranda

Chantal zei

Prachtig gemaakt Jolanda!

Hennie Kloppenburg zei

Mooie kaart Jolanda, mooi papier ook, die warme kleuren, goed gecombineerd!
gr. Hennie