Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

maandag 16 april 2012

Stempelkaarten

Gisteren naar de stempelbeurs in Zeist geweest, oooo wat super daar zeg, helemaal top. Ik heb mijn ogen uitgekeken en ik wil ook naast in het inkleuren van stempeltjes ook eens wat vaker stempelkaarten maken. Ik heb een heattool gekocht en wat embossingpoeder, dit heb ik gebruikt op deze eerste kaart. De achtergrond ook zelf gemaakt met distress ink, ook zo leuk om te doen.



Op deze kaart heb ik eigenlijk meer gestempeld. Hier ook de achtergrond eerst gemaakt met distress en daarna gestempeld. Ik zie dat ik nog veel moet leren, maar het is heel erg leuk om te doen. Er volgen vast nog meer exemplaren.

7 opmerkingen:

Sandra's Kaarten zei

Mooie kaarten Jolanda! Waar heb je die vogelstempel gevonden? Die vind ik zoooooo mooi!!
Groetjes Sandra.

Marianne zei

Heel apart deze kaarten.
liefs, Marianne

Marga50 zei

Wat een leuke kaarten Jolanda, groetjes Marga.

Jolara zei

prachtig ! Liefs joyce

Amanda zei

Mooie kaartjes!

liefs Amanda

Corrie zei

Wat een leuke techniek van stempelen
heel mooi Jolanda
Groetjes Corrie

marion zei

ohhh wat keigaaf gemaakt, wat een prachtige stempels en superleuke kaartjes. Liefs, Marion