Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

woensdag 18 april 2012

JIPPIE, HOERA, TE GEK

Lees ik net op het blog van Wenda dat ik een van de winnaars ben en uitgenodigd wordt om een keer een dagje bij haar te komen kleuren. ooo helemaal super!!! Ben zoooooo blij, zit te springen op mijn stoel.
Wenda kan zo ontzettend mooi kleuren met de copics, en haar stijl van haarkleuren is helemaal super!! WAUW, mijn dag kan niet meer kapot, nu maar een datum prikken, want er komen ook nog 3 andere dames, dus .................... een super dag voor de boeg.

8 opmerkingen:

Samantha zei

Van harte gefeliciteerd :) mijn dag kon ook al niet meer stuk ;)
Groetjes, Samantha

Jolita zei

Ooooh, meid wat superleuk!!!!
Wat zal het een gezellige boel worden daar :-). Alvast héél veel plezier gewenst.
Groetjes, Jolita

Corrie zei

Hey wat leuk zeg gefeliciteerd Jolanda, heel veel kleur plezier toegewenst.
Groetjes Corrie

nicolet zei

Ooh dat is idd een geweldige prijs!! Ik zie je al helemaal zitten wippen op je stoel...
Heel veel plezier straks en de resultaten wel laten zien he!
Groetjes nicolet

Amanda zei

Wat gaaf zeg, gefeliciteerd!

liefs Amanda

Miranda Slagboom-de Groot zei

Echt gaaf. Gefeliciteerd.
Groetjes Miranda

Mariken zei

Hey Jolanda,
ik kom op jouw blog terecht via Wenda en ik ben ook een van de boffers. Wat heb ik er veel zin in, ik hoop dat we snel mogen!
Tot gauw, gr-jes Mariken.

arjette zei

Hoi hoi,

ook ik ben één van de gelukkigen!!!! Kom ook via Wenda's blog hier, leuk hoor!! Heb er onwijs veel zin in, tot de 19e!!!

gr. arjette.