Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 18 maart 2012

Vandaag

 Vandaag heerlijk aan de freubel geweest, stempeltje ingekleurd met copics. Papier is van Authentic, heerlijk papier om mee te werken. Heb er van genoten om deze kaart te maken. Dames die een reactie op mijn andere kaarten hebben achergelaten, super hoor!! Zo leuk om te lezen wat jullie er van vinden

Mijn stempelafdrukje gekleurd met copics zoals gezegd. Hieronder het afdrukje vergroot en met de kleurnummers erbij vermeld.

3 opmerkingen:

Marga50 zei

Deze is ook heel mooi gekleurd en gemaakt. Groetjes Marga.

marion zei

Schitterend kaartje Jolanda. Liefs, Marion

Jolita zei

Wat een superleuke kaart Jolanda :-).
Ze staat hier te pronken op de kast. Dank je wel!!!