Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 6 november 2011

Zo blij

Deze kerstkaart heb ik vandaag gemaakt, ik had hem vrijdagavond al gekleurd, dat ging al super. Gekleurd met Distress, en vandaag deze kaart verder afgemaakt met de SOL van Crazy Meiden, maar ik ben er zo tevreden over, zelfs best trots, het is volgens mij een van de betere kaarten die ik ooit gemaakt heb. Dus ik ben super tevreden en super blij.



Hieronder nog een close-up van de Magnolia stempel! Dat is ook zo'n schatje.

4 opmerkingen:

gerrie zei

Hoi Jolanda hij is toppie hoor.....

Jolita zei

Wat een leuke kaart! Het kleuren gaat je goed af. Hoe was je clubdag gisteren??

Groetjes, Jolita

Miranda Slagboom-de Groot zei

Daar mag je heel tevreden over zijn. Hij is hartstikke mooi.
Groetjes Miranda

Corrie zei

Met recht dat je trots bent op deze kaart Jolanda
alles klopt eraan, en wat een geweldig mooi kleur werk!
Groetjes Corrie