Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

zondag 15 mei 2011

SOL Scard and More



Hier mijn kaartje gemaakt met de SOL donderdagavond van Scrap and More op clubs. Het was super gezellig en leuk, omdat we ook op MSN met elkaar aan de klets zijn geweest.
Het is het prachtige Majapapier, serie Carpe Diem, super mooi!

3 opmerkingen:

Jolita zei

Wauw! Erg mooi Jolanda, je nieuwe blauwe kaarten. Met recht kaart van de week hoor.

Groetjes, Jolita

Miranda Slagboom-de Groot zei

hij is erg mooi
groetjes miranda

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Jolanda
Groetjes Corrie