Jolanda's kaartjes

Over mij

Mijn foto
In 2009 ben ik begonnen met het maken van kaarten en van daaruit verschillende creatieve hobby's ontdekt. Haken, breien, kaarten maken en sinds kort ook het maken van plannerpagina's. Kortom, tijd te kort en ideeën genoeg om mijn vrije tijd te vullen.

dinsdag 1 februari 2011

Condoleancekaartjes gemaakt



Er kwam via clubs een naar bericht van een moeder van een van de leden die is overleden. Ik moest dus wel een condoleancekaartje maken. Ik vind dit erg moeilijk, maar ik heb nu wel prachtig papier voor dit soort kaartjes, het is van K-Company. Het ging zo goed dat ik maar gelijk een tweede heb gemaakt.

1 opmerking:

Corrie zei

Hoi Jolanda,
Ik blijf het ook altijd een moeilijk thema vinden om kaartjes voor te maken, maar jij hebt er twee hele stijlvolle kaarten van gemaakt.
Groetjes Corrie